Forsiden

Sofie Karlstad

Add meg

Facebook

Kontakt


11

Kan starte innlegge med å si at dette egentlig er ganske kleint. Men blogge variert må man :) Noen ting er ikke med, som at jeg løper og vandlige øvelser som situps etc! Håper dere liker det jeg har gjort vertfall! Har hatt veeeeldig dårlig tid, men lovet er lovet! Så her er det:












Wilde

21.02.2013 kl.17:27

sofiemk: Fin blogg :)
fazes

21.02.2013 kl.17:30

Så fint innlegg å du inspirere veldig ! :))Å du har utrulig fint hår! hehe! :)<3
sofiemk

21.02.2013 kl.17:35

Wilde: tusentakk :D
sofiemk

21.02.2013 kl.17:35

fazes: åhh, tusentakk<33

21.02.2013 kl.18:41

Last opp bildene på nytt i mindre størrelse, man ser ikke hele bildene :/
Shane

22.02.2013 kl.08:57

Hvor mange minutt på hver, eller hvor mange situpps, osv.? Btw, du har inspirert meg utrolig, har bynt og trene for magen å hele kroppen :) har såpass dårlig selvtillit, har også bynt og spise sunnere og trene nesten hver dag. Tusen tusen takk, du er ett supert forbilde for alle leserne dine!
Anna

22.02.2013 kl.08:59

Hahah, feil navn på kommentaren over..
sofiemk

22.02.2013 kl.13:20

Shane: åhh, så godt å få sånne tilbakemeldinger!! Det som får en blogger til å ville blogge!! Tusentakk! Tar 3x 10 på øvelsene, å springer som regel 2-4 km i motbakke på mølla :)
trine treningsfreak

22.02.2013 kl.15:27

Forsiktig at du ikke gjør squat øvelsen feil, Jeg ville skjekket ut på internett/ youtube, de har gode instruksjonsvideoer. På bilde ser det nemlig ikke helt ut som du gjør det 100% rett og da kan du få alvolige ryggproblemer. Ryggen skal være helt rett (du må altså bøye overkroppen fremover) og for best mulig resultat bør du bøye enda mer i knærne ;)

23.02.2013 kl.12:37

Du må laste opp de 3 i midten også på nytt, de er jo alt for store for bloggen din :p

På øvelse nummer to som du gjør er det bedre hvis du har beina samlet i steden for å ha avstand mellom de, også MÅ du ha ryggen rett. I alle øvelser du gjør er det viktig at du ikke bøyer ryggen din, men holder den rett hele tiden for å unngå skade.
marie

06.05.2013 kl.17:32

hva trener du for ryggen?

hva slags mage trening tar du for magen, bare situps? har så lyst på sånn strek på magen

Skriv en kommentar



hits